טעויות נפוצות של קידום עסקים באינסטגרם

אם אתם מקדמים את העסק שלכם באינסטגרם ואתם לא מקבלים לידים ומספר כמות הלייקים לא עולה, כנראה שאתם עושים משהו לא נכון. לפניכם טעויות נפוצות של קידום עסקים באינסטגרם
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

כבר חודשים שמספר העוקבים לא עולה, המעורבות בחשבון נמוכה והלייקים לא זורמים לחשבונכם?

אפשר לנחש כי הבעיה היא בניהול העמוד שלכם.

למרות שאין נוסחה מדעית ל”קידום עמוד אינסטגרם“, ישנן פעולות שבהכרח יקדמו את החשבון, וכך גם אתכם ואת העסק שלכם. 

טעויות נפוצות של קידום עסקים באינסטגרם

כידוע, ניתן ללמוד מהצלחות אך גם מכישלונות וטעויות. בכדי שגם אתם תוכלו להחזיק בארגז כלים כבד ועשיר יותר, אנחנו שמחים לחלוק אתכם את 5 הטעויות הנפוצות ביותר עם קידום עסקים באינסטגרם.  

1.אתם לא מגיבים לעוקבים שלכם בפוסטים

זו הטעות הנפוצה ביותר, שהמחיר עליה הוא הגבוה ביותר. שימו לב: חשוב מאד שתגיבו לעוקבים שלכם. לכל העוקבים ולכל תגובה.

המענה שלכם לשאלות/תגובות העוקבים, יוצר גשר וקשר ביניכם וביניהם. המענה הישיר והעקבי תורם מאד לאמינות שלכם, אך הוא בעיקר מגדיל את חשיפת הפוסט והעמוד. 

2.מעלים תמונה פעם באף פעם לא

כלל הזהב של קידום עסקים באינסטגרם הוא להעלות תוכן בתדירות גבוהה. שיתוף תמונה פעם בחודש לא רק שלא יתרום לקידום החשבון שלכם, אלא עלול לעלות לכם גם בנוטשים (עוקבים שעושים unfollow).

באינסטגרם אין כזה דבר יותר מדי, וככל שתשתפו יותר תוכן, כך יותר טוב. מדוע חשוב לשתף כל כך הרבה תמונות? מסיבה פשוטה:

שיתוף תמונה דומה לשיחת טלפון עם חבר, בה אתם מתעדכנים ומעדכנים. באינסטגרם, התמונות מספרות לעוקבים איך אתם מרגישים, מה אתם עושים, מה אתם מתכננים וכיוצא בזה.

מבלי ש”תרימו להם טלפון”, יהיה להם קשה מאד לשמור אתכם על קשר והם יחפשו לעצמכם עמיתים אחרים לשיחה. (כן, חשבונות מתחרים…).

3.אתם לא מלכלכים את הידיים במחקר מתחרים

רק עד לפני כמה שנים, מחקרי המתחרים היו מתבצעים מתחת לראדאר (בשקט בשקט).

ב-2021 לעומת זאת, כל המידע נגיש לכם בלחיצת כפתור (במגע אצבעותיכם אם תרצו). מה אתם צריכים לעשות?

להיכנס לחשבון האינסטגרם של המתחרים שלכם וללמוד את הפעילות שלהם. המטרה אינה להעתיק מהם תוכן חלילה, אלא ללמוד את סוג התוכן המועדף על קהל היעד, תדירות שיתוף התוכן, השפה השיווקית-מיתוגית וכן הלאה. 

4.אתם לא מתייגים בתי עסק אחרים

ישנם בעלי עסקים שמחזיקים בעיקרון: “אני לא מתייג בתי עסק אחרים בחשבון שלי”.

לאינסטגרם חוקים משלו, ומבלי שתלמדו אותם ותצייתו להם, אתם עלולים להישאר מאחור.

קידום עסקים באינסטגרם, מבוסס במידה רבה על הפרגון ההדדי בין עסקים באמצעות תיוגים.

כשאתם מתייגים בית עסק אחר בסטורי לדוגמא, הסבירות שהוא ישתף את התוכן שלכם בחזרה – גבוהה מאד. מה יוצא לכם מזה? חשיפה!

5.שיתוף תוכן בשעות מנומנמות

האלגוריתם של אינסטגרם אמנם לא ידוע, אך מה שכן ידוע הוא שישנן שעות בהן התוכן זוכה לחשיפה גבוהה יותר.

ישנם עסקים המעידים כי תמונות המשותפות בשעות הערב (בין 18:00 ל-21:00), זוכות לחשיפה המקסימלית.

מאחר ואין באמת נוסחה, אין לכם ברירה אלא להתנסות ולבדוק מה עובד לכם יותר ופחות: שתפו תוכן בשעות שונות, ובדקו לאורך זמן אילו פוסטים זוכים לחשיפה הגבוהה ביותר.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר חנות – מה צריך לדעת לפני?

אתר חנות, או חנות וירטואלית, נהיה כלי משמעותי בעקבות התפתחויות בתחום המסחר האלקטרוני ברחבי העולם. אין מישהו שלא מדבר על רכישות און-ליין ובעלי עסקים מבינים שחייב להיות להם אתר חנות, בו יציגו את השירותים או המוצרים אותן מציע, וכמובן יוכל לעודד לבצע רכישות שיגדילו את ההכנסות ואת מעגל הלקוחות.

קרא עוד »

כך הסטורי באינסטגרם יהפוך את העסק שלך להצלחה

בעלי עסק? אם אתם לא נמצאים באינסטגרם אז תדעו שאתם מפסידים הרבה מאוד. הרשת החברתית הפכה לדבר החם בכל הנוגע לפרסום וקידום מוצרים, ואתם פשוט חייבים להיות שם. באמצעות קידום תכנים באינסטגרם המוצר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד וכך תוכלו להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.
השימוש בפלטפורמה הזו יעזור לכם לחשוף את המוצרים שלכם למספר רב של לקוחות, לקבל מהם משוב על שביעות הרצון שלהם ויעזור לכם להגדיל ולשפר את העסק כל הזמן. חברתינו – Upper מתמחה בקידום באינסטגרם, אז אם אין לכם ניסיון, זמן או יכולת לקדם את העמוד העסקי שלכם אנחנו ניקח אתכם כל הדרך אל ההצלחה.

קרא עוד »

איך לקדם נכון עסק או חברה בפייסבוק ובאינסטגרם?

כמעט כל בעל עסק בישראל יודע שקידום של העסק ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק – הוא דבר הכרחי לקיום של העסק. דרך קידום ותפעול של דפים ופרופילים בפייסבוק או באינסטגרם, תוכלו להגיע ללקוחות נוספים ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלכם.

אבל קידום של העסק או החברה שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, יכול להיות מורכב וקשה. אם מושגים כמו לידים או טראפיק נשמעים לכם כמו סינית (כשלמעשה מדובר במושגים בסיסים בקידום ושיווק בדיגיטל) – המאמר הזה הוא בשבילכם.

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו