מיתוג לעסקים – יצירת זהות ברורה לעסק שלכם

אז מהו בעצם מיתוג עסקי? תהליך מיתוג עסקי נועד להעניק זהות ברורה ועקבית לעסק שלכם. כיצד עושים זאת המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

אז מה זה בעצם מיתוג לעסקים? חשבו על אתר של מותג אופנה אהוב עליכם מעוצב כולו בשחור-לבן, שקיות הרשת צבועות בשחור והשלט בפתחה של כל חנות מעוצב באותיות תלת ממד שחורות? אז לא, אין מחסור עולמי בדיו צבעוני, אלא זו התפישה המיתוגית של בעלי המותג.

כשם שלכם כאנשים פרטיים ישנם מאפיינים המייחדים ומבדילים אתכם, כך ראוי שיהיה גם לעסק שלכם. כמה פעמים המליצו לכם להחצין את הבידול שלכם, להביא לידי ביטוי את ערכי העסק בלוגו ולהשתמש בצבעים הנכונים לקהל היעד? כל אלו נכללים תחת מה שנקרא תהליך מיתוג עסקי.

אז מהו בעצם מיתוג לעסקים? נשיב על השאלה הזו דווקא עם דוגמא: לכם, כאנשים אינדיבידואלים, ישנה זהות ברורה. יש לכם שם פרטי ושם משפחה, מראה חיצוני מסוים, הכשרות מקצועיות, תפקיד, מצב משפחתי שונה, סגנון לבוש ספציפי וכן הלאה. אתם מזוהים ומאופיינים ע"י כל אחד מהפרמטרים האלו המרכיבים את השלם – אתכם. תהליך מיתוג עסקי נועד להעניק זהות ברורה ועקבית לעסק שלכם.

מיתוג לעסק

מדוע גם אתכם צריך לעניין מיתוג עסקי?

התשובה לכך פשוטה: אתם רוצים שיכירו אתכם ויזהו אתכם. רק בכדי להמחיש את כוחו של מיתוג לעסקים, נעשה אתכם ניסוי קטן: האם תוכלו לתאר במילים/ לזהות את הלוגואים של המותגים הבאים: זארה, גוגל, ידיעות אחרונות, דומינוס פיצה ואיקאה? אפשר רק לנחש כי התשובה חיובית.

עבודת מיתוג לעסק מתמקדת בגיבוש הזהות הייחודית של העסק, ותרגומה לשפה חזותית. השפה החזותית כוללת התייחסות ללוגו, לצבעיו, לפונט וכיוצא בזה. מיתוג לעסקים יבוא לידי ביטוי ברשתות החברתיות בהן אתם פעילים, תשלבו אותו על שלט בית העסק, תדפיסו אותו על כרטיסי ביקור, פולדרים, מרצ’נדייז וכן הלאה.

מיתוג לעסקים ברשתות החברתיות – איך הוא בא לידי ביטוי?

מצד אחד, תוכלו לשתף ברשתות החברתיות תוכן שאינו מותג (ועדיין ליהנות מקידום וחשיפה). מצד שני, תוכלו לשתף תוכן ממותג – אטרקטיבי יותר ונכון יותר מיתוגית-שיווקית. שימוש תדיר באלמנטים החזותיים המזוהים אתכם (צבעים מסוימים / לוגו / גרפיקה מסוימת), יוצר שפה אחידה ועקבית שנכונה לבניית המותג. הפוסטים שאתם משתפים יוכלו ליהנות ממיתוג קבוע, לדוגמא:

  • מסגרת ורודה מסביב לכל תמונה שאתם משתפים באינסטגרם
  • חתימת הלוגו שלכם בתחתית כל תמונה
  • ערכת צבעים/ פילטרים קבועים בהם תשתמשו בכדי להטמיע את אווירת המותג ועוד…

"כמה עולה חבילת עיצוב ומיתוג לעסק?"

אנו מכירים בכך שלכל עסק ישנם צרכים שונים לחלוטין. מסיבה זו, אנו לא מחייבים אתכם לחבילה מסוימת, אלא מציעים שירותי מיתוג לעסק ועיצוב בודדים. כך, באפשרותכם להרכיב את חבילת העיצוב האידיאלית לצורכי העסק.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו