תופתעו (או שלא), אך תוכלו לתקשר מסרים שיווקיים גם בשפה שאינה מילולית. מי שיכולה להוכיח את זה היא אפליקציית האינסטגרם, שבשנים האחרונות הצליחה להתמקם בספוט היוקרתי ביותר על פודיום המנצחים. למרות שבהגדרתה היא רשת חברתית, אפליקציית האינסטגרם היא זירה עסקית-שיווקית לכל דבר ועניין. לא רק שתוכלו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם, אלא שישנם עסקים שקמו בזכות שיתוף התוכן באפליקציה.
ניהול וקידום עמודי אינסטגרם דורש באסטרטגיה מדויקת ומתוכננת מראש. למרות שטכנית תוכלו לתפעל את העמוד העסקי שלכם לגמרי לבד, מומלץ מאד להסתייע בשירותיה של חברה מקצועית. אנחנו ב-Trapick נוכל לנהל בעבורכם את העמוד. המאמץ שלנו, הלייקים שלכם!
לפניכם, 4 טיפים שבאמצעותם תוכלו לקבל חשיפה אדירה! כך מתחילים ניהול וקידום עמודי אינסטגרם:
1.תוכן איכותי
אזהרה, לפניכם קלישאה: תמונה שווה יותר מאלף מילים! למרות שיש לכם אפשרות להוסיף מלל לכל תמונה, הרי שבאינסטגרם התקשורת נשענת בעיקר על החוויה החזותית. בכדי למשוך עוקבים ולשמר אותם, עליכם להשקיע בתוכן איכותי. ומה זה אומר בפועל?
צילום תמונות איכותיות ומקצועיות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם – מצילום אביזרי אופנה מהבוטיק שלכם ועד מנות טרנדיות מתפריט המסעדה שלכם. איכות התוכן לא באה לידי ביטוי אך רק באיכות התמונה, אלא גם ביצירתיות ובמקוריות שלה (בידול, בידול, בידול).
2.שיתוף תוכן בכל יום (כמעט)
ניהול וקידום עמודי אינסטגרם דורשים תחזוקה גבוהה. כלומר, יש לשתף תוכן לעתים קרובות. ההמלצה היא להעלות לפחות תמונה אחת או סטורי אחד בכל יום. עם זאת, גם 5 פוסטים בשבוע יכולים לעשות את העבודה. שיתוף התוכן משדר עקביות, משמר את השיח עם העוקבים ומאפשר להם להכיר אתכם טוב יותר. שיתוף תמונה פעם בשבועיים ככל הנראה לא יצור חשיפה משמעותית. כדאי מאד בכל פוסט להניע לפעולה. כלומר, לעודד את העוקבים להגיב לכם ולתייג את חבריהם. המוטיבציה: חשיפה לעמוד.
3.לא רק תמונות, אלא גם סרטונים
באינסטגרם תוכלו לשתף בנוסף לתמונות גם סרטונים. כמובן שאפשר להעלות סרטון מקצועי שצילמתם וערכתם, אך גם סרטוני LIVE אותנטיים יותר. השיתוף יכול להתבצע ב-Feed אך גם כ-Story. שלא כמו התמונות, הסרטונים הם תוכן "נושם", שתורם מאד לגיוון התכנים שאתם משתפים בדרך כלל. הסרטונים יכולים להיות הדרכה למוצר מסוים, מידע על מבצע או השקה של מוצר חדש, סרטון היכרות שלכם עם העוקבים וכל העולה על דעתכם.
4.תיוגים של פרופילים אחרים
דרך נוספת להגדיל את החשיפה היא עם תיוגים. כך לדוגמא: במידה ואתם עורכים יום גיבוש במסעדה, תייגו את הפרופיל שלה. כך גם עם המותג שלובשת הפרזנטורית שלכם, הקפה ששתיתם בבוקר וכן הלאה. המוטיבציה היא לעודד את הפרופילים שתייגתם לשתף את התוכן שלכם. מה יוצא לכם מזה? חשיפה! כך לדוגמא, נניח ותייגתם חשבון של מותג X עם 500,000 עוקבים. החשבון הזה שיתף את התמונה שלכם? זכיתם בחשיפה אדירה באפס מאמץ!