fbpx

ניהול וקידום עמודי אינסטגרם – כך תקבלו חשיפה מקסימלית!

יש לכם עמוד אינסטגרם, מעוניינים לקבל חשיפה מקסימלית? לפניכם, 4 טיפים שבאמצעותם תוכלו לקבל חשיפה אדירה!
סוכנות שיווק דיגיטלי

By UPPER

תוכן עניינים

תופתעו (או שלא), אך תוכלו לתקשר מסרים שיווקיים גם בשפה שאינה מילולית. מי שיכולה להוכיח את זה היא אפליקציית האינסטגרם, שבשנים האחרונות הצליחה להתמקם בספוט היוקרתי ביותר על פודיום המנצחים. למרות שבהגדרתה היא רשת חברתית, אפליקציית האינסטגרם היא זירה עסקית-שיווקית לכל דבר ועניין. לא רק שתוכלו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם, אלא שישנם עסקים שקמו בזכות שיתוף התוכן באפליקציה.

ניהול וקידום עמודי אינסטגרם דורש באסטרטגיה מדויקת ומתוכננת מראש. למרות שטכנית תוכלו לתפעל את העמוד העסקי שלכם לגמרי לבד, מומלץ מאד להסתייע בשירותיה של חברה מקצועית. אנחנו ב-Upper נוכל לנהל בעבורכם את העמוד. המאמץ שלנו, הלייקים שלכם!

ניהול וקידום עמודי אינסטגרם – כך תקבלו חשיפה מקסימלית!

לפניכם, 4 טיפים שבאמצעותם תוכלו לקבל חשיפה אדירה! כך מתחילים ניהול וקידום עמודי אינסטגרם:

1.תוכן איכותי

אזהרה, לפניכם קלישאה: תמונה שווה יותר מאלף מילים! למרות שיש לכם אפשרות להוסיף מלל לכל תמונה, הרי שבאינסטגרם התקשורת נשענת בעיקר על החוויה החזותית. בכדי למשוך עוקבים ולשמר אותם, עליכם להשקיע בתוכן איכותי. ומה זה אומר בפועל?

צילום תמונות איכותיות ומקצועיות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם – מצילום אביזרי אופנה מהבוטיק שלכם ועד מנות טרנדיות מתפריט המסעדה שלכם. איכות התוכן לא באה לידי ביטוי אך רק באיכות התמונה, אלא גם ביצירתיות ובמקוריות שלה (בידול, בידול, בידול).

2.שיתוף תוכן בכל יום (כמעט)

ניהול וקידום עמודי אינסטגרם דורשים תחזוקה גבוהה. כלומר, יש לשתף תוכן לעתים קרובות. ההמלצה היא להעלות לפחות תמונה אחת או סטורי אחד בכל יום. עם זאת, גם 5 פוסטים בשבוע יכולים לעשות את העבודה. שיתוף התוכן משדר עקביות, משמר את השיח עם העוקבים ומאפשר להם להכיר אתכם טוב יותר. שיתוף תמונה פעם בשבועיים ככל הנראה לא יצור חשיפה משמעותית. כדאי מאד בכל פוסט להניע לפעולה. כלומר, לעודד את העוקבים להגיב לכם ולתייג את חבריהם. המוטיבציה: חשיפה לעמוד.

3.לא רק תמונות, אלא גם סרטונים

באינסטגרם תוכלו לשתף בנוסף לתמונות גם סרטונים. כמובן שאפשר להעלות סרטון מקצועי שצילמתם וערכתם, אך גם סרטוני LIVE אותנטיים יותר. השיתוף יכול להתבצע ב-Feed  אך גם כ-Story. שלא כמו התמונות, הסרטונים הם תוכן “נושם”, שתורם מאד לגיוון התכנים שאתם משתפים בדרך כלל. הסרטונים יכולים להיות הדרכה למוצר מסוים, מידע על מבצע או השקה של מוצר חדש, סרטון היכרות שלכם עם העוקבים וכל העולה על דעתכם.

4.תיוגים של פרופילים אחרים

דרך נוספת להגדיל את החשיפה היא עם תיוגים. כך לדוגמא: במידה ואתם עורכים יום גיבוש במסעדה, תייגו את הפרופיל שלה. כך גם עם המותג שלובשת הפרזנטורית שלכם, הקפה ששתיתם בבוקר וכן הלאה. המוטיבציה היא לעודד את הפרופילים שתייגתם לשתף את התוכן שלכם. מה יוצא לכם מזה? חשיפה! כך לדוגמא, נניח ותייגתם חשבון של מותג X עם 500,000 עוקבים. החשבון הזה שיתף את התמונה שלכם? זכיתם בחשיפה אדירה באפס מאמץ!

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

אז למה לא עושים לכם LIKE בפייסבוק?

אתם מתחזקים עמוד עסקי בפייסבוק, מעלים אליו תמונות, סרטונים ותוכן שיווקי, אבל הלייקים לא מגיעים! לא רק שהם לא מגיעים, אלא הם הולכים למתחרים. מה הן הסיבות לכך? המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו