fbpx
loader image

ניהול וקידום עמודי פייסבוק – הדברים שחשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך!

באמצעות דף עסקי בפייסבוק אפשר להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ולהשיג חשיפה ענקית, היכנסו לקרוא מה חשוב לדעת בעת ניהול וקידום עמודי פייסבוק
לוגו UPPER

By UPPER

אפשר לנחש כי כבר מספר שנים שאתם מתחזקים פרופיל פרטי ברשת החברתית Facebook. כעת, הגיע הזמן לעשות את הקפיצה אל הנישה העסקית ולקדם את העסק!

מיד עם הקמת העמוד העסקי, ניתן יהיה להתחיל לקדם אותו. כשמדברים על קידום עמודי פייסבוק, מדברים בעצם על שתי שיטות קידום שונות:

  • השיטה הראשונה היא קידום אורגני – כלומר, מדובר על סט של פעולות שתכליתן לקדם את עמוד הפייסבוק שלכם בצורה טבעית. האסטרטגיה של קידום עמוד פייסבוק מסוג זה, נשענת בעיקר על יצירת תוכן מעניין ובעל ערך, שיתרום למעורבות גבוהה בקרב העוקבים וכך העמוד יקודם, לאט ובהדרגה.
  • השיטה השנייה היא קידום ממומן בפייסבוק – בשיטה הזו העמוד שלכם יוכל ליהנות מחשיפה נרחבת, אך בתשלום. למי משלמים? לפייסבוק כמובן. באפשרותכם להגדיר תקציב יומי (גם כמה שקלים בודדים) לצורך קידום עמוד פייסבוק, ולקדם שלל מודעות. המודעה בתשלום תגיע אל הקהלים שאתם תגדירו בהתאם לשלל מאפיינים.

ניהול וקידום עמודי פייסבוק

“כמה פוסטים יש להעלות בשבוע בכדי לקדם את העמוד?”

זו שאלה מצוינת, אך חשוב להבין: למרות שישנם המון טיפים עבור ניהול עמודי פייסבוק וקידום עמודי פייסבוק, אין באמת נוסחה מדויקת. בגדול, יש לשים דגש על שני דברים: איכות התוכן וכמות התוכן. בכל הקשור לקידום בפייסבוק, לא באמת ניתן לומר כי האיכות חשובה מהכמות, אלא ששתיהן חשובות באותה המידה. מדוע?

  • תוכן איכותי מגדיל את מספר העוקבים, משמר את העוקבים הקיימים ותורם למעורבות גבוהה (לייקים, תגובות, שיתופים, פניות לתיבת ההודעות הפרטית וכן הלאה).
  • כמות התוכן חשובה משום שחשוב לשמור על קשר ישיר עם העוקבים. יש לשדר עקביות ולספק לקהל שלכם את שהוא צריך ורוצה מכם – תוכן איכותי בעל ערך מוסף.

כמות הפוסטים נקבעת בהתאם ל-2 דברים עיקריים:

  • תקציב הלקוח ככל שישנו תקציב גבוה יותר, כך ניתן להשקיע יותר ביצירת תוכן, עיצוב מודעות, קידום המודעות (קידום ממומן, זוכרים?) וכיוצא בזה לצורך ניהול עמוד פייסבוק מוצלח.
  • קהל היעד יש להתחשב בקהל שלכם ובצרכיו. כך לדוגמא: חבר’ה צעירים גומעים תוכן ואוהבים לצרוך אותו. במידה והעסק שלכם (העמוד שלכם) פונה לקהל יעד זה, ניתן ורצוי לשתף בין 4-5 פוסטים בשבוע.

ניהול וקידום עמודי פייסבוק – היתרונות הבולטים:

  • ניהול עמוד פייסבוק בחינם! באפשרותכם לפרסם תכנים שיווקיים בחינם! הרשת החברתית לא מחייבת אתכם לשלם לה כסף עבור פרסום, אלא שתוכלו לבסס את האסטרטגיה השיווקית שלכם על קידום אורגני בלבד.
  • החלטתם להשקיע קצת כסף בפרסום? אתם אלו שקובעים את התקציב היומי/ שבועי/ חודשי (גם אם זה אומר להשקיע חמישה שקלים ביום). כמו כן, ישנה גמישות מלאה בכל הקשור לביטול הקמפיינים והגדלת התקציב בכל שלב.
  • המודעות הפרסומיות שלכם מגיעות אל קהל יעד מדויק המוגדר על ידכם! פרסום ממוקד חוסך לכם כסף ומבטיח כי הפניות אליכם יהיו איכותיות יותר.

רוצים לקרוא מאמרים נוספים?

אז למה לא עושים לכם LIKE בפייסבוק?

אתם מתחזקים עמוד עסקי בפייסבוק, מעלים אליו תמונות, סרטונים ותוכן שיווקי, אבל הלייקים לא מגיעים! לא רק שהם לא מגיעים, אלא הם הולכים למתחרים. מה הן הסיבות לכך? המשיכו לקרוא…

קרא עוד »

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו