fbpx
loader image

למה כדאי לקדם את העסק באינסטגרם?

מנהלים עסק? הנה כמה עובדות שחשוב שתכירו על אינסטגרם!
לוגו UPPER

By UPPER

בשנת 2010 עולם הפרסום קיבל את אחת המתנות הכי גדולות של שנות ה-2000.

וכמו שעולם הפרסום נהנה ממנה, בעלי העסקים נהנים לא פחות. אינסטגרם היא מקום פשוט פנטסטי להציג בו את העסק שלכם ולמצוא לקוחות חדשים! עם מעל למיליארד משתמשים פעילים מרחבי העולם ומעל 3 מיליון בישראל, אינסטגרם היא ללא ספק המקום המושלם לקדם ולפרסם את העסק שלכם!

מנהלים עסק? הנה 7 עובדות שחשוב שתדעו על אינסטגרם:

  1. אינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם, לאחר פייסבוק כמובן.
  2. רוב משתמשי אינסטגרם הם בין הגילאים 16-30.
  3. בערך כ- 60% ממשתמשי אינסטגרם הן נשים.
  4. בשנת 2012, כשנתיים לאחר הקמתה, רכשה פייסבוק את אינסטגרם. מה שאומר שמערכת הפרסום של פייסבוק ושל אינסטגרם היא אותה המערכת, ולכן פרסום וקידום ממומן באינסטגרם תמיד יעבוד מצוין ובסנכרון מלא יחד עם פייסבוק.
  5. המותגים הגדולים מפרסמים בממוצע 27 פוסטים בחודש באינסטגרם.
  6. בערך כ-60% מהמשתמשים מכירים מותגים חדשים דרך אינסטגרם.
  7. נכון לכתיחבת מאמר זה, 72% מהמשתמשים באינסטגרם רכשו דרכה מוצרים.

 

אז למה כדאי לכם לקדם את העסק שלכם באינסטגרם?

טוב, אולי נכון יותר לשאול – למה אתם חייבים לפרסם את העסק שלכם באינסטגרם?

כמו שכבר ציינו, אינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם, עם מעל מיליארד משתמשים פעילים בעולם ומעל 3 מיליון משתמשים פעילים בישראל – כל אחד מהם יכול להיות הלקוח הבא שלכם.

כיום, אין מותג שמכבד את עצמו ולא נמצא באינסטגרם. יחד עם מערכות הקידום המתקדמות והסנכרון המלא עם פייסבוק, ניתן לבנות מערך שיווקי מקיף ואיכותי בתקציב שכל בעל עסק יכול להרשות לעצמו. 

אז גם אם אתם מהדור הישן וצמד המילים ״קידום ממומן״ חדש לכם, הגיע הזמן שתתקדמו! כולם שם ולאף אחד מבעלי העסקים שמפרסמים באינסטגרם לא חסרות סיבות טובות להשאר שם.

“שיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחיד שנותר לנו”

-סט’ גודין-

דבר אחרון ולא פחות חשוב – שיווק ופרסום הם לא הוצאה כספית אלא השקעה כספית.

ההבדל בין הוצאה להשקעה הוא שבהוצאה – מוציאים כסף על משהו שנחוץ לנו (בדרך כלל) ללא ציפייה לקבל תמורה כספית עבורו.

ובהשקעה – משקיעים כסף כדי שלאחר מכן נקבל אותו בחזרה בתוספת רווח כספי.

כדי שהשיווק שלכם יהיה השקעה ולא הוצאה, עשו זאת נכון – בחירת חברת הפרסום שתנהל עבורכם את מערך השיווק והקידום באינסטגרם (ובכלל) הוא אחד הצעדים בחשובים ביותר בדרך להצלחה עסקית. 

השקעה כספית על שיווק יכולה להפוך בקלות להוצאה אם היא לא מנוהלת ע״י מקצוענים. אם תרצו לשמוע למה UPPER היא חברת הפרסום הטובה ביותר עבור העסק שלכם, לחצו על הלינק ותעברו למאמר בנושא.

רוצים לקרוא מאמרים נוספים?

אהבתם את המאמר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בטיפים, בכתבות, במאמרים ובחדשות שלנו!

back to top

היי, אנחנו - Upper || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשבילכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-21:00.

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו