בעלי עסק? פתחתם עסק חדש? חושבים על למנף אותו דרך האינטרנט? מצוין!
האינטרנט הוא עצום, והוא כולל בתוכו שלל אפשרויות איתן תוכלו לפרסם ולקדם את העסק שלכם.
אז כדי שלא תלכו לאיבוד, הנה 7 טיפים שיעזרו לכם להצליח בגדול:
1) פתחו אתר רשמי.
היום כל עסק שמכבד את עצמו חייב לפתוח אתר וגם זה לא מספיק. רוצים להראות נוכחות ברשת? לקבל עוד לקוחות? לפנות לכל האוכלוסיות בארץ? תפתחו גם עמוד פייסבוק, אינסטגרם ותיבת מייל עבור פניות לקוחות.
רוצים לקחת עוד צעד קדימה ולפתוח גם טוויטר, או כל רשת חברתית אחרת?
חשבו על זה, כל רשת חברתית מקבצת סביבה אוכלוסייה מסויימת, אם תפתחו מספר פרופילים, תיחשפו ליותר אוכלוסיות!
2) בהמשך לסעיף הקודם – תשקיעו את הנשמה שלכם בפרופילים המקוונים, אבל באמת.
אם אתם רוצים לקבל חשיפה ולקוחות נוספים, אתם חייבים לעדכן את הפרופילים החברתיים שלכם על בסיס קבוע. אתם תחליטו באיזו תכיפות, אבל אתם חייבים לשמור על אחדות בין כל הפרופילים שלכם ברשתות ולהקפיד להעלות תוכן איכותי ומקורי עם שפה תקינה.
תהיו יצירתיים, אפשר לארגן מידי פעם הגרלה או לפתוח שרשור תיוגים בהתאם לקהל היעד שלכם. אין לכם זמן לתחזק עמודים עסקיים? לא יודעים מאיפה להתחיל? בשביל זה אנחנו כאן! זו המומחיות שלנו.
3) פרזנטורים.
יש לכם מוצרים שיכולים לעניין כוכבי רשת? תשלחו להם אחד, הם יכולים להתנסות בו ולהזכיר אותו בסרטון בתוספת לינק לאתר המכירות שלכם, או לפרסם פוסט עם התיוג שלכם באינסטגרם, כך או כך- המרוויחים העיקריים אלה אתם. מה זה מחיר של בקבוק קרם אחד לעומת מאות לקוחות שיבואו בזכותו? איך עושים את זה? היועצים שלנו ישמחו לייעץ לכם.
4) ליייקים, לייקים, לייקים! לייקים זו מילת המפתח ברשתות החברתיות.
ככל שיש יותר לייקים על הפוסט שלכם, אתם הופכים להיות יותר פופולריים. ככל שאנשים רואים שיש לכם יותר לייקים על פוסטים, הם יעצרו לרגע ויבדקו את המודעה ואפילו את המוצר. ממש כמו עם פריטים יוקרתיים של מעצבי על – ככל שהם יקרים יותר, הם נחשבים יותר "שווים"! כנ"ל לגבי ביקורות- ככל שיש לכם יותר ביקורות טובות והמלצות מלקוחות – לקוחות אחרים יסתקרנו וירצו לבדוק במה מדובר.
5) בשתי מילים – תוכן מקודם.
רוצים להעלות את האתר שלכם גבוה בתוצאות במנוע החיפוש? תפרסמו מאמרים מעניינים הכוללים תוכן מקודם שיביא את הלקוחות היישר לתוך העמוד שלכם. תתפלאו לשמוע כמה השירות הזה יעיל. לא בטוחים איך לעשות את זה? מזל שאנחנו כאן בשבילכם.
6) אין טוב ממראה עיניים – האלמנטים החזותיים שאתם מציגים לקהל הלקוחות קובעים את פני העסק שלכם.
תחשבו היטב מה אתם רוצים לשדר ותיעזרו במעצבים גרפים מוכשרים שיתרגמו את החזון שלכם לעיצובים הכי איכותיים שיש בשוק.
7) תשתמשו בשירותים של אנשי מקצוע, תזמו, תשאלו, תקבעו פגישות, תבקשו עזרה.
בניית אתרים ואפליקציות, עיצובים גרפיים, ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם – שווים הרבה יותר כשהם בנויים באופן מקצועי ואיכותי. כשזה מגיע לעסק שלכם אין מקום לעבודה חובבנית. היום יש מומחים לכל אחד מהתחומים הללו. תסמכו עלינו – יש לנו עשרות דרכים לגרום לעסק שלכם לשגשג במרחב המקוון, לקבל לייקים, להשיג הקלקות ולבסוף גם מכירות. המחיר שתשלמו בעבור השירותים של מקצוענים בתחום השיווק והפרסום ישתלם לכם לטווח הקרוב, ועוד יותר לטווח הארוך.
"אם העסק שלך לא קיים באינטרנט, אז העסק שלך לא באמת קיים"
-ביל גייטס-
עוד טיפ – בונוס מאיתנו:
תהיו עירניים, תהיו שם בשביל הלקוחות שלכם, תבקרו מידי פעם בעמודים העסקיים שלכם, תוודאו שהכל נראה בדיוק כמו שהייתם רוצים. תפרגנו לעסקים אחרים, תצרו שיתופי פעולה וירטואלים. בעולם הטכנולוגי של היום אם לא השארת חותם וירטואלי – אתה לא קיים.
לסיכום:
השיטה שלנו היא כזאת – אנחנו לא מוציאים מוצרים טובים לשוק, אנחנו מוציאים מוצרים מצוינים לשוק. מצוינות בעסקים היא הדבר החשוב ביותר. היא, בכבודה ובעצמה, תעשה את ההבדל הגדול בין עסק מצליח לעסק הרבה פחות מצליח.