איך השפיע האינטרנט על עולם הפרסום? כל היתרונות

האם שאלתם את עצמכם פעם - איך מהפכת האינטרנט השפיעה על עולם הפרסום? האם שאלתם אם אתם יכולים לנצל את זה, ואם כן אז איך? כל התשובות במאמר.

By Trapick

תוכן עניינים

בעלי עסקים? רוצים לקדם מכירות או רעיון שיווקי? מסתבר שהאינטרנט הוא החבר הכי טוב שלכם.

האינטרנט אינו אלא ההמצאה הטכנולוגית הגדולה ביותר של המאה ה-20. עם מיליארדי מסרים שעוברים בתוכו, מיליוני אתרים ושרתים, מאות רשתות חברתיות וזמינותו המתמדת – האינטרנט הוא כנראה ערוץ התקשורת הגדול בעולם, ואלה כל הסיבות הנכונות להשתמש בו למטרות קידום ופרסום. פרסום באינטרנט הוא אחת הדרכים הפופולריות והיעילות ביותר לפרסם עסק, אג'נדה עסקית, רעיון שיווקי או חברה לקהל הלקוחות מבלי לצאת מהבית או לבזבז זמן יקר. 

פרסום ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות נכנסו לחיינו לפני יותר מעשור ומאז הן שינו את פני העולם בתחומים רבים. אחד התחומים הבולטים ביותר הוא תחום השיווק והפרסום. רשתות ענק ועסקים רבים משתמשים ברשתות החברתיות כדי לצבור לקוחות, מנויים, הקלקות, מכירות ומה לא. הקידום ברשתות החברתיות מבוסס על אלגוריתם מתוחכם במיוחד שתפקידו להציע לגולשים תוכן מותאם אישית לפי המידע שהם מפרסמים או האתרים בהם הם מבקרים. לכן, האינטרנט הוא מקום ענק שמלא בלקוחות, קונים או מתעניינים פוטנציאלים. כל לייק או שיתוף יכול להרעיד את העולם ולגרור אחריו לקוחות או מתעניינים ובגדול – פרסום.

פייסבוק – האמא של הרשתות החברתיות

מה לא אמרו על פייסבוק? שהיא משגעת את כולם, שזמנה עבר, שהיא מיותרת. אבל האמת היא שפייסבוק מצוינת לעסקים שלכם. פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית והגדולה ביותר בעולם. בניגוד לרשתות חברתיות כמו אינסטגרם או סנאפצ'אט, פייסבוק פונה לכל האוכלוסיות ולכל הגילאים – מה שיכול לעזור בלמנף את החזון שלכם לקהל הרחב. המגוון של הרשתות החברתיות הוא כל כך גדול והתחומים בהם כל רשת חזקה רבים ומגוונים, שזה בסיס נהדר לקמפיין פרסום ממומן. רוצים לפנות לקהל אינטלקטואלי ומבוגר? פרסום בפייסבוק, טוויטר וגוגל יכולים להיות מוצא מצוין עבורכם. הרעיון שלכם פונה יותר לילדים ובני נוער? אינסטגרם, טיקטוק, סנאפצ'אט ויוטיוב מלאים בגולשים צעירים. מעוניינים לפנות לקהל הרחב? אפשר לשלב את הקמפיין שלכם בכל רשת חברתית שתרצו.

 

אינטסגרם – תמונה שווה אלף מילים

אינסטגרם היא אחת הרשתות הפופולריות ביותר בעיקר בקרב צעירים, בני נוער וילדים. הרשת הזו מבוססת בעיקר על פרסום פוסטים חזותיים ופחות מלל. לכן, אם אתם בעיקר רוצים לשווק את העסק שלכם בעזרת מראה עיניים – אינסטגרם מושלמת בשבילכם! פרסום באינסטגרם יעיל בשיווק עסקים בנושאי אופנה, קניות, לייף סטייל, עיצוב, טיולים ועוד. מודעה אחת יכולה להגיע למאות אלפי אנשים, וכמו שכולנו יודעים – תמונה שווה אלף מילים, או בשפת האינטרנט – אלפי לייקים.

 

פרסום בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. בואו נודה בזה – גוגל משמשת כבסיס לכל מידע מקוון שאנחנו רוצים להשיג. זאת בנוסף לשירותי הדואר האלקטרוני המפורסם שלה וליוטיוב שמקושר אליה! כל אלה הופכים את גוגל לחזקה ורלוונטית באופן תמידי. אחד השימושים הכי פופולארים לפרסום בגוגל הוא קידום ממומן מבוסס הקלקות בעזרת "Google Ads", שנחשב לכלי פופולארי בעולם הפרסום. באמצעות הכלי הזה גוגל מפיצה את הרעיון הפרסומי דרך מספר רשתות כמו סרטוני יוטיוב, מודעות פופ אפ באתרים שונים ועוד שלל אפשרויות. 

"אם העסק שלך לא קיים באינטרנט, אז העסק שלך לא באמת קיים"

-ביל גייטס-

האינטרנט מלא בלקוחות פוטנציאלים

אחד היתרונות הכי הגדולים של האינטרנט הוא שאין לו זמן ומקום. באינטרנט הכל הולך – בשביל לפרסם באינטרנט לא צריך לבחור מיקום אסטרטגי כמו ראש מגדל יוקרה בתל אביב או שלט חוצות בכבישי איילון. בכל שעות היממה רשת האינטרנט מלאה במליוני גולשים שכולם לקוחות פוטנציאלים, היכולים להקליק בכל רגע נתון על פרסומת, תמונה, פוסט או שיתוף.

 
שימוש באינטרנט כפלטפורמה לקידום תוכן עסקי – למה כן?

אז, למה כן באמת? מה יש באינטרנט שעוזר לבעלי העסקים? איך האינטרנט כפלטפורמה שיווקית יכול לקדם עסקים?

ראשית, הפלוס הכי ענק של רשת האינטרנט הוא שהיא רשת חינמית. שנית, בעידן המודרני האינטרנט קיים בכל בית או מקום ציבורי. לא רק שהוא נגיש בכל מקום, הוא נמצא במסכים הקטנים של הסמארטפונים שלנו; אנחנו אוכלים איתו, נושמים אותו וצורכים דרכו מידע על בסיס קבוע. הנגישות הגבוהה של האינטרנט מאפשרת לעסק שלכם להיות בכל מקום, וזוהי כבר נקודת פתיחה מצוינת לפרסום. בנוסף, באינטרנט יש אפשרויות רבות ומגוונות לקידום עסקים ורעיונות שיווקיים. מעסק מקומי העסק שלכם יכול להפוך לרשת ארצית בין לילה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפתוח אתר או עמוד ברשת חברתית. כמובן שזה לא נגמר כאן, על מנת לנצל את המקסימום שהפלטפורמה הזו מאפשרת יש לדאוג לתחזוקה שוטפת ואיכותית של העמוד העסקי שלכם.

כשמדובר בשיווק, יותר ממומלץ לערב גורם מקצועי.

למזלכם, קיימים בשוק אנשי מקצוע וחברות מתחום השיווק והפרסום שמתמחות במיוחד בפרסום ברחבי האינטרנט. התהליך מתבצע בצורה מקצועית ומתוכננת על פי נתונים כמו – מטרה שיווקית, סוג העסק, פילוח שוק, ניתוח מתחרים ובחירת התקציב המתאים. בתחום הפרסום באינטרנט קיימות אופציות רבות ותוכלו לבחור את חבילת הפרסום המתאימה ביותר לעסק שלכם. הנקודה היא – היעילות של האינטרנט היא כל כך גדולה והתמורות שאפשר להשיג בעזרתו הן רבות וטובות; מיתוג עסקי שמעודד הגברת חשיפה, שימור לקוחות, הגדלת רווחים, עוקבים ולקוחות חדשים. מלבד זאת, השימוש באינטרנט הוא קל, נגיש, זול וזמין.

אין ספק שהאינטרנט שינה את פני העולם והפך אותו לקל יותר עבור בעלי העסקים – נצלו אותו בחכמה ותהנו מהרווחים.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו