אתר לעסק שלכם – למה אתם פשוט חייבים אחד?

בין אם חשבתם על אתר תדמית לעסק או על אתר חנות בו תוכלו למכור את המוצרים שלכם אונליין, בעידן שלנו אתר אינטרנט הוא פשוט חובה לכל עסק. רוצים לדעת למה? המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

בין אם אתם מנהלים עסק גדול או קטן, אתר תדמית או אתר חנות לעסק הוא דבר הכרחי.

לאתר אינטרנט יש מספר יתרונות חשובים שיעזרו לכם להשיג את המטרה העסקית או השיווקית שלכם. אבל לפני זה, מה אתם באמת יודעים על מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל ?

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, ואתר האינטרנט הגדול ביותר בעולם.

מידי יום מתבצעים מעל 3 מיליארד חיפושים בגוגל! מטורף אה? כמה מטורף? זה בערך פי 2 מכמות המשתמשים הפעילים בפייסבוק ובאינסטגרם ביחד! אני מזכיר שמדובר על 3 מיליארד חיפושים ביום.

עוד עובדה מעניינת על גוגל היא שבשנת 2006 היא רכשה את יוטיוב, מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. מה שאומר שחברת Google מחזיקה בבעלותה את 2 מנועי החיפוש הגדולים ביותר בעולם.

למה חשוב שתדעו את כל זה?

כי בזמן שהמתחרים שלכם משקיעים את כל כספם ותשומת ליבם ברשתות החברתיות, לכם יש הזדמנות לצמוח בעוד פלטפורמה שיכולה להיות יעילה אף יותר מפרסום במדיה החברתית. ובשביל זה אתם צריכים רק דבר אחד – אתר אינטרנט לעסק.

"אם העסק שלך לא קיים באינטרנט, אז העסק שלך לא באמת קיים"

-ביל גייטס-

והנה היתרונות שתשיגו מבניית אתר לעסק שלכם:

  1. תדמית טובה יותר. כמעט ולא צריך לשכנע בנושא הזה, עסק עם אתר אינטרנט נתפס כעסק רציני ואמין הרבה יותר, מה שיגרם ללקוח לביטחון, מה שיגרום לו לבסוף לבצע איתכם עסקה, לקנות את המוצר שלכם או לשכור את השירות שלכם. את אתר האינטרנט אפשר לפרסם ברשתות החברתיות ובכך לחזק את התדמית שלנו גם בעיניי קהל הלקוחות שנמצא שם.
  2. לקוחות חדשים ימצאו אותך. כן, הם ימצאו אותך ולא אתה אותם. בניגוד לשיטת השיווק ברשתות החברתיות בה אתה מגדיר את הקהל שתרצה למצוא כדי שאולי יתעניין בפרסום שלך, כאן זה עובד הפוך. ולטובתנו. כשאתה מפרסם בגוגל אתה מפרסם לקהל שכבר מחפש את השירות שלך, לכן הסיכוי לביצוע עסקה גדול הרבה יותר, בהתחשב בכך שהאתר נראה טוב ומוכר מספיק כמובן.
  3. יצירת לידים איכותיים. ראשית, מה הוא ליד? ליד הוא טופס פרטי לקוח המתעניין בשירות שלכם. מאגר לידים הוא מאגר פרטי לקוחות המתעניינים בשירות שלכם. איך נמדדת רמת האיכות של הליד? ע"י רמת הרלוונטיות והמוכנות של הלקוח לבצע איתכם את העסקה. בחזרה לענייננו, איך אתר אינטרנט יכול לייצר לנו לידים איכותיים? כאשר בונים את האתר בצורה מקצועית, דואגים להשאיר טופס מילוי פרטים במספר מקומות באתר (במידה כמובן), הלקוח כבר ביקר באתר שלכם, קרא על השירות או המוצר שלכם והתעניין מספיק כדי להשאיר פרטים, מה שאומר שהליד הוא בהחלט איכותי. זאת בניגוד ללידים המגיעים מפרסום הרשתות החברתיות כאשר לרוב הלקוח משאיר פרטים על סמך פרסום אחד ולכן הליד פחות איכותי. זה לא אומר שלא כדאי לפרסם ברשתות החברתיות בנוסף, אך כל פלטפורמה והיתרונות שלה, הלידים שיגיעו מהאתר יהיו איכותיים יותר. כאן 1-0 לגוגל.
  4. זמינות 7\24. אתר אינטרנט הופך את העסק שלך לזמין ללקוחות בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. בעזרת כמה פיצ'רים פשוטים, ניתן לתת מענה ללקוחות, אופציה לנהל שיחה, לקבל תשובות לשאלות ולהשאיר פרטים, כל יום כל היום. וזה לא מצריך ממכם כלום כמובן, ברגע שתקבלו את המידע תוכלו לחזור ללקוח בשעות הפעילות שלכם לאחר שהלקוח כבר ביצע אינטראקציה חיובית עם העסק.
  5. הקלה על הלקוח ועל העסק. לפעמים הלקוח בסך הכל רוצה לדעת מספר פרטים יבשים על המוצר או השירות לפני הרכישה, לפעמים הוא רק רוצה לדעת את שעות הפעילות ולפעמים הוא פשוט רוצה להראות לקרובים ולהתייעץ. אתר אינטרנט מקהל על הלקוח מבחינת הזמינות והנגישות שיש לו לגבי כל השירותים או המוצרים שלכם ומקל עליכם בכך שבמקום לקבל שיחת טלפון או הודעה על כל שטות, אתר האינטרנט עושה בשבילכם את העבודה.
  6. נכס לטווח הארוך. אתר אינטרנט בעל מוניטין הוא נכס לכל דבר. קיימות המון שיטות ודרכים להרוויח כסף מאתר אינטרנט בעל מוניטין. זה עד כדי כך מעניין אתכם? טוב, אז הנה קישור למאמר "איך לעשות כסף מאתר אינטרנט – נכס דיגיטלי". למי שלא מספיק מתעניין כדי להיכנס למאמר, בקצרה, אתר אינטרנט הוא שטח פרסומי מעולה ואם יש לך מספיק כניסות יומיות תוכל למכור שטחי פרסום או לעשות שיתופי פעולה על מוצרים של משווקים אחרים דרך האתר שלך. וכמו כל נכס, גם אתר אינטרנט עם מוניטין שווה הרבה כסף, לדוגמא אם תרצה למכור את העסק שלך, אתר אינטרנט חזק יעלה את הערך משמעותית.

 

לסיכום:

אז אחרי שלמדנו על מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם (ללא עוררין!), נגענו קצת במספרים שחשוב שתדעו, נגענו בכל היתרונות, והבנתם למה אתם חייבים, אבל פשוט חייבים אתר אינטרנט לעסק שלכם.

אנחנו כאן כדי לעשות את זה בשבילכם ברמה הטובה והמקצועית ביותר. אתר אינטרנט טוב בהחלט יועיל לעסק שלכם אבל אתר מצוין יכול לקחת את העסק שלכם למקומות שלא חלמתם עליהם. הוא משפר פלאים את התדמית, הוא זמין ללקוחות כל הזמן, הוא מאפשר לבנות מאגר לקוחות, הוא מקל על תהליך הרכישה של הלקוח והוא משפר את המכירות.

המפתח שלנו ליצירת אתרי אינטרנט מצוינים שמביאים תוצאות הוא שילוב מדויק בין דגש על עיצוב מדהים ותוכן סופר מעניין לבין אלמנטים של הנעה לפעולה ויצירת אינטראקציה עם הלקוח.

השיטה שלנו היא כזאת – אנחנו לא מוציאים מוצרים טובים לשוק, אנחנו מוציאים מוצרים מצוינים לשוק. מצוינות בעסקים היא הדבר החשוב ביותר, היא, בכבודה ובעצמה, תעשה את ההבדל הגדול בין עסק מצליח לעסק הרבה פחות מצליח.

רוצה לדעת למה אנחנו חברת השיווק הטובה ביותר עבורך? יש כאן לינק למאמר "למה Trapick היא חברת השיווק הטובה ביותר לעסק שלי". כן כן שמעת נכון, יש מאמר שלם בנושא.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו